Tenta/skräpmatsperiod över

Åh gullan vad tentan gick dåligt idag :( Har suttit och pluggat massa svåra grejjer de senaste dagarna men så kom det nästan bara enkla saker, men som jag givetvis glömt bort vid det här laget. Verkligen surt!! Banach fixpunktssats kom i alla fall så några poäng blev det nog i alla fall, kanske ett Fx med lite tur :P

Tenaperiodens stress är över, men nu är det dop om 1,5 vecka. Dopklänning ska sys och mat ska lagas. Har ca 40 pers att laga mat till så hinner inte laga all mat sista dagen. Jag måste därför planera var och när maten ska lagas. Förhoppningsvis får jag tillgång till salen någon dag innan, för det kommer bli trångt i kylen. Menyn är inte helt klar än, men det blir en hel del smakprov från min blogg. Exempelvis blir det "dubbelmarinerad fläskfilë".

Nu ska jag sätta mig och sy. Har precis varit och hämtat ut min nya symaskin, en Husqvarna VIKING H20. Köpte ett gammalt välkänt märke, för tanken är att den ska hålla hela mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... §