Avocadoröra med mango och koriander i bakad potatis

Jag äter ofta bakadpotatis, eftersom jag älskar det krispiga skalet. Oftast äter jag det med kräftröra eller skagenröra, men detta är ett spännande alternativ.
Avocadoröra med bakad potatis

Jag var besatt av den här röran ett tag och åt den till nästan allt. Passar till räkor och lax och varför inte bakad potatis. Fungerar även till nachos!

Ingredienser


ca 4 pers

 

2 dl gräddfil
2 st avocado
1/2 st mango
1/2 st hackad röd lök
1/2 st chili
1 nypa hackad koriander

1. Blanda samman alla ingredienser och låt stå kallt innan servering.
2. Servera med till exempel räkor eller lax i till exempel en bakad potatis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... §