Bloggen lever

Jag har inte bloggat på snart ett halvår men bloggen lever vidare märker jag. Sedan Hittarecept börjat visa bilder även från bloggar så har jag fått en 50 besökare per dag därifrån, så nu blir jag lite sugen på att börja igen. Det vore nog bra för familjen också eftersom vi nu äter korv till lunch och middag ute. En aning enformigt och dyrt, men jag har ätit mycket god fisk, så ska försöka klura ut recepten på dessa :)

Undrar vad mitt första recept blir? Får klura till imorgon för ikväll blir det barnen som ska bestämma middagen eftersom sambon ska på svensexa.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul att du e tillbaka =) kramar Cissi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... §