Dop

Under våren har mycket av det jag testat varit till det dop vi planerar att ha i höst. Först tänkte jag servera smörgåsbord med kallskuret eftersom matlagning är det jag tycker bäst om. Tyvärr har jag dock insett att även om jag serverar mat, så slipper jag nog inte undan att servera något till kaffét efteråt. Därför har jag testat olika tårtor och barverk de senaste dagarna, men då varken min sambo eller jag är särskillt förtjusta i kakor och sånt är nu kylen full. Det har varit min äldsta son som fått äta kakor hela dagarna. Efter att jag nu ha fått slänga massor med kakor ger jag upp kakbakandet, det blir som förra gången, konditoritårtor på dopet. För er som undrar så har vi ännu inte bokat någon tid för dopet, förhoppningsvis blir det någon gång i augusti/september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... §